Wie wil dit nu niet?

Op woensdag 21 december 2011 om 22:08 ontving ik onderstaande email:

Op 1 februari wordt The Crowd gelanceerd en wij willen jou van harte uitnodigen om deel te nemen! Kort gezegd is The Crowd een nieuwe manier om het professionaliseren van leraren te organiseren. Ons motto: regie over eigen professionalisering! Wat The Crowd precies is, lees je in het bijgevoegde artikel dat in januari in Vives verschijnt (om die reden nog niet verder verspreiden alsjeblieft).

We gaan van start met 50 actief betrokken leraren. We ontmoeten elkaar op 1 februari 2012, in Utrecht, van 13:00 tot 17:00 uur.

Wat we je vragen:
– actief deelnemen aan een aantal bijeenkomsten
– actief meedenken met en vormgeven van The Crowd
– actief delen van jouw Crowd-ervaringen met je netwerk

Wat we je bieden:
– XS 2 The Crowd
– het kalenderjaar 2012 kostenloos deelnemen aan The Crowd
– actief meedenken met en vormgeven van The Crowd

Wij hopen dat je meedoet! Laat je ‘t even weten?

CU @ The Crowd!
Marieke Schuurmans en Michel van Ast

NB. Voor meer informatie en vragen kun je ons volgen en bereiken via mail of:

http://thecrowdNL.wordpress.com
@TheCrowdNL
@mvanast
@Mmarieke

Toen ik deze email ontving voelde ik mij vereerd. En dat heb ik normaal niet zo heel snel. Maar alleen de naam van Michel onder de email was al genoeg om mij meteen aan te melden. Vervolgens even naar de site gekeken en daar opnieuw de inspirerende i&i presentatie van Michel gezien over zijn visie, en zijn uitvoering!, van het leren van de toekomst. Toen werk ik ook nog eens enthousiast. En dat heb ik normaal niet zo heel snel.

Heb je ook een uitnodiging? Doe mee! (Ik ben trouwens best wel een beetje benieuwd wie er nog meer uitgenodigd zijn, en wie er al toegezegd hebben mee te doen).

Heb je geen uitnodiging? Hou het in de gaten! Neem in elk geval alvast even een kijkje op de website.

Het zou zomaar kunnen dat je al heel snel ook kunt instappen. Ik zal in elk geval zeker de vraag: “actief delen van jouw Crowd-ervaringen met je netwerk”, positief beantwoorden en uitvoeren. Zo zal ik, zodra de Vives met meer informatie is verschenen, er hier op deze blog verslag van doen. Een tipje van de sluier? autonomie, meesterschap, zingeving, co-creatie, crowdsourcing, Onderwijs 3.0, Profesionalisering 3.0, ´leren delen is leren vermenigvuldigen´.

Nu ik er over nadenk: ik ben dus als early adopter bird al bezig met ´The Crowd´!

6 reacties op Wie wil dit nu niet?

  1. [...] Mensen die van mij een ‘early adapter‘ maken, zoals Frans Droog dat zo mooi zei in zijn blog. En alleen dat dat feit heeft mij geholpen in het mezelf ontwikkelen. Dank daarvoor Ella [...]

  2. [...] dinsdag 27 december 2011 plaatste ik op dit blog een post getiteld ´wie wil dit nu niet?´over een opwindend nieuw initiatief, getiteld  The Crowd. In dat bericht beloofde ik hier op [...]

  3. [...] is een heel traject geweest. Toen ik mij, in al mijn enthousiasme voor het idee achter The Crowd, ingeschreven had en tijdens de eerste eventstorm ook even [...]

  4. [...] is een heel traject geweest. Toen ik mij, in al mijn enthousiasme voor het idee achter The Crowd, ingeschreven had en tijdens de eerste eventstorm ook even [...]

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 3.567 andere volgers

