IK GA WEER BLOGGEN!

Na een redelijk enthousiaste start afgelopen schooljaar is het vullen van dit blog helaas compleet stilgevallen….. Redenen volop, en misschien komen die nog wel eens ter sprake hier, maar nu redenen genoeg om gewoon weer te gaan beginnen.
Ik zal ongetwijfeld terug gaan komen op alle ervaringen met mijn #web20indeklas programma van het afgelopen jaar en hier komend schooljaar ook zeker mee doorgaan. Dit zal een beetje een nieuwe start worden omdat ik van school zal veranderen. Na 10 jaar met veel plezier werken op het Coenecoop College zal ik namelijk het komende schooljaar gaan lesgeven op het Wolfert Lyceum.

Als eerste actie met betrekking tot dit blog heb ik een blogroll aangelegd met een aantal blogs die ik regelmatig lees en dus kan aanbevelen. Ook heb ik links aangebracht naar mijn persoonlijke sociale media, mocht iemand daar interesse in hebben. Ik heb geprobeerd om een Google+ widget te plaatsen en een Google +1 button, maar dit is vooralsnog niet gelukt. Als niet-techneut ontdekt dat dit te maken zal hebben met het feit dat deze (nog) niet geschikt zijn voor een bij wordpress.com gehoste blog. Mocht er iemand zijn die mij hier verder mee kan helpen,  graag!

Een korte post, deze eerste, maar wel een belangrijke!

IK GA WEER BLOGGEN !

Geef een reactie

