Blij verrast

Ik ben erg blij verrast te zien dat er zoveel mensen naar mijn nieuwste bijdrage sinds tijden op dit blog hebben gekeken. Een mooie stimulans dus!

Inmiddels wat verbindingen verbroken tussen de verschillende sociale media en wat instellingen aangepast. Twee keer dezelfde tweet en vier keer hetzelfde bericht op facebook is nu ook weer niet de bedoeling als ik één keer wat post. Na wat verder zoeken ook gevonden hoe ik de Google +1 knop aan posts kan toevoegen (bleek stuk eenvoudiger dan gedacht, gewoon onder settings/sharing te vinden…..). De widget zal ook wel volgen.

Nu dus aan het werk voor een inhoudelijke post. Belofte (vooral aan jezelf) maakt schuld!

One Response to Blij verrast

  1. Anne-Marie schreef:

    Hoi Frans,

    Gelukkig vandaag een bericht waar ik niet uren mee bezig ben om mijn nieuwschierigheid te bedwingen wat je nu allemaal weer op internet hebt gevonden. Die van gisteren was ongeveer 3 uur werk. Wel veel gezien en ideeen opgedaan. Nog meer tijd achter de computer maar met veel plezier. Wel nog een beetje genieten van de laatste vrije dagen.
    groetjes,
    Anne-Marie

Geef een reactie

