Waar gaat deze blog eigenlijk over?

Wordle flip klas werkt 2012-12-12_0457

Wordle kennismaken 21e eeuw 2012-12-12_0535

Wordle minder toetsen 2012-12-12_0450

Wordle speeddate werkt 2012-12-12_0445

Wordle vingers opsteken 2012-12-12_0509

Wordle mooie momenten 2012-12-12_0513

Wordle leerlingen motiveren 2012-12-12_0540

Wordle join The Crowd 2012-12-12_0517

3 Responses to Waar gaat deze blog eigenlijk over?

  1. leuk!. Ik maakte ooit ‘maandoverzichten’ van de onderwerpen die voorbijkwamen: http://natplaza.wordpress.com/2009/12/01/tussenstand-november/

  2. Annemarie Velthausz VLZ schreef:

    Hoi Frans,

    Alles goed. Ik ben wel gewend aan vroege mailen van je maar deze is vroeg en wel heeel creatief. Te weinig inspiratie of mis ik iets?

    Je vorige blog over speeddaten was heel interessant. Mag ik deze gebruiken als basis/inleiding voor een les op de hu? (creatieve werkvormen en zo..)

    groetjes, Anne-Marie.

    • fransdroog schreef:

      Hoi Annemarie,
      Alles prima, was eventjes erg druk. Zie mijn laatste blogpost over The Crowd ­čÖé
      De inspiratie had een keer een wat andere vorm: hoe maak tekst visueel om te laten zien waar het over gaat, bij mij vaak dus leerlingen blijkt. Ik wilde eigenlijk een kerstboompje bouwen met dat soort wordles maar dat ging te lang duren.
      Natuurlijk mag je mijn speeddate blogpost gebruiken. Het werkt echt goed en is ook nog leuk om te doen. Als je er een link bij doet naar de blogpost kan ik misschien nog meer leren delen ­čÖé
      Succes met alles!
      Met hartelijke groet,
      Frans

Geef een reactie

