Dit verdient een plekje op mijn blog

Ik ben docent biologie en heb als  speciale interesses DNA, erfelijkheid, hersenen, leren en gedrag.

Ik heb twee honden, een Border Collie en een mix van een mix van een Border Collie en een Friese Stabij en een Novia Scotia Duck Tolling Retriever. Mijn eerste hond heb ik in mijn woonplaats opgehaald, de tweede in Friesland.

Ik heb met mijn honden een aantal cursussen gedaan, ze luisteren goed en ze kennen ook een paar leuke ‘truukjes’.

Dat je een hond heel veel kunt leren laat onderstaande video zien. Ik vind het niet alleen leuk om dit te zien. Ik ben er diep van onder de indruk. Ik wil daarom ook graag dit leren delen.

De hond is een Border Collie en hij heet Jumpy. Zijn trainer is Omar Muller. WOW!

Een reactie op Dit verdient een plekje op mijn blog

  1. gpruim schreef:

    En de lerende, Jumpy, vindt het zelf vooral leuk! Mooi bericht Frans. Ben wel benieuwd hoe het met Jumpy afloopt als hij met dat skateboard downhill gaat. Hij zal wel niet de angst kennen die ik heb;-).

Geef een reactie

