Hoe ga ik me voorbereiden op edcampNL?

EdcampNL logo open 2013-08-10_1924Ik heb de vraag gesteld op verschillende sociale media, dus zal ik hem zelf ook moeten beantwoorden.

Ik bereid me voor op edcampNL door er zoveel mogelijk aandacht en interesse voor te generen.

Ik stuur tweets. Ik RT.

Op Facebook like ik berichten. Ik deel berichten. Ik reageer op berichten.

Maar is dit werkelijk voorbereiden op edcampNL?

Edcamp inschrijfbord img_2448Ik bereid me voor op edcampNL door na te denken over wat ik daar zelf zou willen delen.

Mooi onderwijs.

Flipping the Classroom.

Web 2.0 in de klas.

Peer learning.

Professionaliseren in het onderwijs.

The Crowd.

Gepersonaliseerd leren.

Internationalisering.

Maar is dit werkelijk voorbereiden op edcampNL?

Ik bereid me voor op edcampNL door dingen voor de organisatie langs te lopen.

Inloop – registratie – koffie – lokalen – prikbord – jassen – lunch – roken – stickers – sponsors – badges – tijdschema – wifi – wiki – video – aantallen – wie – wat – waar – carpoolen – plakband – pennen – toespreken – laissez faire

Maar is dit werkelijk voorbereiden op edcampNL?

We gaan het zien!

2 reacties op Hoe ga ik me voorbereiden op edcampNL?

  1. Tjeu Seeverens zegt:

    Frans,
    Erg veel succes bij de edcamp van morgen. Vind het heel jammer dat ik er niet bij kan zijn en volg jullie op de social media.

    Tjeu Seeverens

Geef een reactie

