De leraar, ik?

Inmiddels al weer twee weken geleden ontving ik de volgende mail:

Donderdag a.s. rolt het nieuwste boek van Marcel van Herpen van de drukpers –> Ik, de Leraar.
Het is de tweede uitgave van hetkind – na Kanamori’s Levenslessen – geschreven voor ALLE leraren en onderwijsbetrokkenen, zowel in PO als VO, als in mbo en hbo.
Ik, de Leraar is een persoonlijk manifest, direct gekoppeld aan de auteur zelf. Het is geschreven vanuit liefde voor het vak, in belang van de kinderen en onze toekomst, als samenleving.
In de bijlage lees je een uitgebreid persbericht.
Vanuit hetkind bieden we jou het boek ‘Ik, de Leraar (gratis) aan. Omdat je frequent over onderwijs blogt, via hetkind en/of anderszins, het gesprek over goed onderwijs op jouw manier voedt.
Onze vraag:
Stuur mij een mailtje terug, met naam en adres en andere contactgegevens, dan ligt het boek begin volgende week op je deurmat.
We zijn benieuwd wat je leest, een terugkoppeling of blog stellen we zeer op prijs.
Laat je iets horen?

Zoals bij elke beslissing die ik neem dacht ik even na over waarom wel en niet. Een rijtje redenen om het wel te doen en een rijtje redenen om het niet te doen ontvouwde zich. Dat ging best snel en ook het besluit toonde zich eenvoudig. Ik verstuurde mijn antwoord binnen 3 minuten na het lezen van de mail:

Dank voor jullie aanbod, waar ik graag gebruik van zal maken.
Ik zal er zeker een blog aan wijden, alleen al op basis van de titel.
De blogpost zal gaan heten: De Leraar, ik?   🙂

Het eerste deel van de blogpost was snel geschreven en staat hierboven. Het tweede deel volgt. Eerst maar eens het boek lezen……

Ik de leraar VK-Marcel-boek-met-feestdagen

3 Responses to De leraar, ik?

  1. Ben Baan schreef:

    Hallo Frans, Graag ontvang het nieuwe boek van Marcel van Herpen.

    Goeie actie!

    Ben Baan Beukelsdijk 78a 30222 DJ Rotterdam

    Verstuurd vanaf mijn iPad

  2. Ben Baan schreef:

    Sorry,Frans. Vorige mail als niet verzonden beschouwen…… Groeten Ben Baan Verstuurd vanaf mijn iPad

  3. Janssen, Monique schreef:

    Dag Frans,

    Mooi hoe je dit boek onder de aandacht brengt! Ik hou me aanbevolen voor een exemplaar.

    Hartelijke groet,

    Monique Lafleur
    Blariacumcollege
    Herungerstraat 91
    5911 AK Venlo

    (Ivm kerstdagen mijn priveadres)

    Dit bericht is verstuurd vanaf mijn iPhone of iPad, dus wellicht iets korter verwoord dan gebruikelijk. Met vriendelijke groet, Monique Lafleur

Geef een reactie

