De ideale blogpost

Elke maandagavond is er #blogpraat op twitter. Een aantal bevlogen bloggers praten daar met elkaar een uur lang over bloggen, ofwel communiceren.

Als het mij lukt om daar tijd voor vrij te maken doe ik graag mee aan #blogpraat. Het verrijkt me.

Gisteren was het onderwerp: ‘De ideale blogpost’, besproken aan de hand van vijf vragen.

De belangrijkste vraag was, natuurlijk: ‘Wat is een ideale blogpost?’

Daar was, evenzo natuurlijk, geen eenduidig antwoord op, wel was er overeenstemming over de richting waarin dit antwoord gezocht zou moeten worden.

Mijn duit in het zakje ontsproot in de snelheid van de geest en die van twitter, en in hun gedeelde beperktheid in tijd en aantal. Hoe zeg je wat je wilt zeggen goed én kort én snel?

Wat er bij mij uitkwam werd door andere deelnemers geretweet. Altijd fijn. Dank je: @SssandraVv @Elja1op1 @drspee @MarloesvZoelen @Joanne1200

Maar vooral wil ik bedanken: @ALovelyEncouragement, omdat zij er dit van maakte:

Blogpost De ideale blogpost BzSSxJ_CIAEqb90

Geef een reactie

