edcampNL twee komt er aan

EdcampNL logo open 2013-08-10_1924

Op 5 oktober 2013 was het eerste edcamp in Nederland, met de toepasselijke titel edcampNL.

Ik was een van de organisatoren en heb de respons op het edcampNL als een ongelofelijk warm bad van intense inspiratie en enerverende energie ervaren.

Op 7 februari 2015 zal het tweede edcampNL plaats gaan vinden. Op het Oranje Nassau College locatie Clauslaan, in Zoetermeer.Oranje Nassau College logo 2014-11-01_1527

Weer ben ik een van de organisatoren. Omdat blijkt dat dit het enige is dat hiervoor nodig is. Iemand die opstaat en het organiseren start. Omdat ik weet dat er ongelofelijk veel geleerd gaat worden doe ik dat met veel plezier. Maar niet alleen natuurlijk. Marco Claassen en Gerard Dummer hebben een soortgelijk gevoel en doen ook mee. Gerard was er ook de eerste keer al bij.

De eerste keer durfde ik niets te verwachten en was ik enorm overweldigd door de respons. Ik was er stil van.

Er waren 190 inschrijvingen, er werden 20 blogposts over geschreven! Iedereen was positief. Er is dus ruimte voor edcamps in Nederland. Er is dus behoefte aan edcamps in Nederland.

Nu durf ik bijna te hopen dat er meer inschrijvingen zullen komen dan er plaats is.

Nu durf ik bijna te hopen dat we kunnen gaan zeggen: het is vol.

En dat we dan zullen kunnen verwijzen naar het 3e edcampNL, dat er dan natuurlijk ook gaat komen. ­čÖé

Om een indruk te krijgen hoe het eerste edcampNL was kun je het filmpje bekijken dat Leraar24 van deze dag maakte. Of je kunt ├ę├ęn van de twintig blogs lezen. Je kunt het filmpje en de blogs hier vinden.

Inschrijven voor het 2e edcampNL┬ákan via onderstaand formulier. Ik zou er snel bij zijn ­čÖé

 

 

 

 

2 Responses to edcampNL twee komt er aan

  1. avddrift schreef:

    Ehh inschrijven is nog niet mogelijk geloof ik….

Geef een reactie

