Zoek het moois in kleine dingen

Vanochtend stuurde ik een tweet, een goedemorgen tweet.

Zoek het moois in kleine dingen tweet 1 2016-03-30_2236

Ik besloot voor mijzelf vandaag al die kleine momenten vast te leggen, in een paar woorden of een foto. Kleine mooie dingen. #mooisinkleinedingen

Na mijn eerste tweet maakte ik een ochtendwandeling met mijn viervoeters en zag dit. Het maakte mij blijer.

IMG_1916

Ook zag ik dit, twee zwanen die mijn viervoeters als indringers zagen, terwijl wij slechts passanten waren:

IMG_1917

Terug thuis, tijd voor een espressootje.

IMG_1918

De huiskamer inlopend rook ik liefde en het zag er zo uit:

IMG_1919

Naar het werk, dat dat gewoon zomaar kan met zo’n ding voor de deur. Vanzelfsprekend?

IMG_1920

Liggen er gewoon overal op de tafels chocolade eitjes….

IMG_1922

Een DM krijgen als reactie op mijn goedemorgen groet, met een fijne vraag en smiley’s 😊😊

‘Meneer, komt U naar de Ghana markt morgen?’
‘Nee, lukt niet.’ ‘U kunt ook reserveren hoor!’
Twee orchideeën besteld.

Gesprek met lln in ‘voorbijgaan’ tijdens rondje klas.
‘Ik zal even Googlen wat mijn vader doet, vergeet het altijd.’

In de pauze een wandeling in de zon, met wat frisse wind en lucht gevuld met verhelderende zuurstof.

Dat ik er voor kan kiezen mijn broer te bezoeken in het ziekenhuis.

Hoor je de vogels?

IMG_1926

Ligt dat nou binnen of buiten? Wil het naar buiten of naar buiten?

IMG_1923

Een lekkere verse sinaasappelsap, vitamientjes voor bij het nakijken.

IMG_1924

Baas, ik wil spelen…


IMG_1927

Baas, ik wil spelen…

IMG_1928

Ik heb een mooie dag gehad. Met veel #mooisinkleinedingen.

 

Een reactie op Zoek het moois in kleine dingen

  1. Els den Os zegt:

    Mooie momenten… Goed idee voor vandaag!

Geef een reactie

