Een uitdaging aan mijzelf via een vraag aan U

Een uitdaging aan mijzelf. Via een vraag aan U.

Er liggen nogal wat blogs klaar die ik zou willen schrijven. Blogs waarover ik kort of lang heb nagedacht. Soms heb ik alleen een titel, soms wat notities, soms al een redelijk verhaal. Het lijkt mij een leuke uitdaging om wat ik ga schrijven te laten afhangen van wat U, als lezer van mijn blog, zou willen lezen. Ik heb er een paar uitgekozen.

Ik vraag U er een of meer te kiezen. Alleen gebaseerd op een titel. Ik ben benieuwd. Ik doe de belofte om nog dit jaar de meeste gekozen blog te schrijven.

Update 25 dec: het formulier is gesloten.

De uitkomst:

  1. Anders herkansen, 26%
  2. Laat ik haar Alinda noemen, 23 %
  3. Vuur voor leerlingen, 23 %
  4. Die Flippers en Youtubers doen het gewoon, 23%

Ik ga aan het schrijven…

4 reacties op Een uitdaging aan mijzelf via een vraag aan U

  1. Rolf schreef:

    Dit jaar nog? Denk wel aan voldoende rust hè. Ook een valkuil in het omderwijs.
    Onderwerp: autonomie. Die komt in dec loop van de tijd steeds meer onder druk te staan vind ik.
    Leuke blogs, ga zo door!
    Rolf

    • fransdroog schreef:

      Dank voor je reactie en je bezorgdheid Rolf. Ik ken de valkuil en kijk wel eens over het randje. Doel is toch het dit jaar nog te schrijven. Ook fijn jouw stimulans te horen te blijven schrijven.
      Autonomie zal zeker aan bod gaan komen in een van de komende blog, houd mij zeer bezig. Of het de ‘winnaar’ van de oproep gaat worden weet ik nog niet…

  2. Karin Hodos schreef:

    Helemaal eens met Rolf over de valkuil … maar autonomie is hot. Ben benieuwd hoe je daar tegen aankijkt.

    Karin

    • fransdroog schreef:

      Ook jij dank voor je reactie en je bezorgdheid Karin.
      Autonomie zal zeker aan bod gaan komen, of het nu deze keer de ‘winnaar’ wordt of niet. Het is een belangrijke factor voor werkplezier en onderwijsverbetering vanuit de praktijk.

Geef een reactie

