Twee browsers tegelijk open via Double Browser Pro for iOS 7 app

Ik ben een grote fan van ‘split-screen’, of ‘dual-screen’ of twee schermen naast elkaar of hoe je het ook wilt noemen. Tegelijkertijd, netjes naast elkaar twee documenten of browsers open om te vergelijken, bewerken, verwerken. Dat is zo ontzettend handig in het onderwijs!

Wanneer je nu denkt…. Hé, deze tekst ken ik toch….. dan kan dat kloppen 🙂

Double Browser Pro logo 2014-02-20_1204Toeval bestaat niet. Toevallig kunnen dingen wel op elkaar lijken of op een uitermate geschikt moment langskomen of opvallen. Terwijl ik de vorige post aan het schrijven was over de Easy Annotate app die het mogelijk maakt om twee pdf-documenten tegelijkertijd, netjes naast elkaar te bekijken en annoteren kwam er een tweet langs over een browser app die dit kan voor websites. Deze app heet Double Browser Pro for iOS 7 en is vandaag gratis.

Lijkt me duidelijk: even downloaden 🙂

2 Responses to Twee browsers tegelijk open via Double Browser Pro for iOS 7 app

  1. […] de volgende post voor een app die dit kan voor browsers: Double Browser Pro for iOS […]

  2. […] Ik ben een grote fan van ‘split-screen’, of ‘dual-screen’ of twee schermen naast elkaar of hoe je het ook wilt noemen. Tegelijkertijd, netjes naast elkaar twee documenten of browsers open om te ver…  […]

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.