Voorspelling #BoekTweePuntNul nu al uitgekomen! (#in)

Altijd mooi als er een voorspelling van je uitkomt. Schreef ik vanmorgen: “Mijn voorspelling: minimaal 5 blogposts over boektweepuntnul en feestjetweepuntnul“. Is deze nu al uitgekomen!

1. Wilfred-STORIFY-RubensBoekTweePuntNul voorkant

2. Andre-GOOGLE SITES-Manssen

3. Remco-WUFOO-Bron

4. Karin-NETVIBES-Winters

5. Tessa-FOURSQUARE-van Zadelhof

6. Boris-EVERNOTE-Berlijn

7. Jolien-PREZI-Vennink

8. Willem-SCOOPIT-KaRSSenberg

9. Marco-TAGXEDO-Geenen

10. Vincent-HOOTSUITE-Evers interviewt Louis-TWITTER-Hilgers en Tessa-FOURSQUARE-van Zadelhof

11. Gerard-NING-Dummer

12. Catharinus-MEMOLANE– Doornbos

BoekTweePuntNul kende na een korte maar hevige broedperiode dus gisteren een voorspoedige geboorte, gevolgd door veel bezoek vandaag. BoekTweePuntNul leeft dus duidelijk. Laten we er voor zorgen dat zij ook goed kan groeien door haar regelmatig te voeden en in haar sociaal mediaische behoeftes te voorzien.

10 Responses to Voorspelling #BoekTweePuntNul nu al uitgekomen! (#in)

  1. Boris Berlijn schreef:

    En al bezig met de oproep in het blauwe kader, blz. 4 🙂

  2. Willem schreef:

    En nu twee berichten van Willem-Scoop.it!-Karssenberg!

  3. […] Voorspelling #BoekTweePuntNul nu al uitgekomen! (#in) Altijd mooi als er een voorspelling van je uitkomt. Schreef ik vanmorgen: "Mijn voorspelling: minimaal 5 blogposts over boektweepuntnul en feestjetweepuntnul". Is deze nu al uitgekomen! 1. Wilfr… Source: fdroog.wordpress.com […]

  4. Te snel getypt Tagxedo is dat 😉

    • fransdroog schreef:

      Dank voor je toevoeging. Ik heb Marco´s blogpost hierboven ook toegevoegd. Kon wel eens een hele mooi Scoop.it gaan worden die je bent gestart!

  5. Willem schreef:

    @Frans,
    Denk even aan de RSS in mijn naam:-)

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.